Årsavgifter 2022 med ny betalfunktion!

Avgifter 2022 – på höstmötet bestämde medlemmarna nya avgifter för det kommande året. Generellt höjs spelavgiften med 100 kr för seniorer. Följande medlemskategorier och priser gäller för 2022:

• Seniormedlem med spelrätt 4600 kr (om annan hemmaklubb 4300 kr)
  • Seniormedlem utan spelrätt 5600 kr (om annan hemmaklubb 5300 kr)
  • Yngre seniormedlem (22-26 år) 2100 kr
  • Juniormedlem 1700 kr
  • Nybörjare seniormedlem (inkl golfutb) 3800 kr
  • Nybörjare juniormedlem (inkl golfutb) 3200 kr
  • Greenfeemedlem 1600 kr
  • Passiv medlem 300 kr

Ny betalkanal – nu (äntligen) finns de flesta medlemmars årsavgifter (samarbetspartners och företag aviseras inom kort) upplagda för betalning via Min Golf. Det är den huvudsakliga metoden för betalning av medlems- och spelavgifter. Klicka här för att se en film om hur det funkar

Betalning via Min Golf är möjlig fram till 15/2. De medlemmar som inte har betalat sin årsavgift per 15/2 kommer att få en påminnelsefaktura på årsavgiften.

Begäran om utträde – om du av någon anledning inte har möjlighet att kvarstå som medlem i Ölands GK även 2022 ska du meddela oss det senast 15/2. Då undviker vi onödiga påminnelsefakturor. Du meddelar ditt utträde enklast via ett mail till kansli@olandsgk.se (Formerna för utträde som medlem i golfklubb regleras av Svenska Golfförbundets stadgar och har till syfte att underlätta planering och administration för Sveriges golfklubbar)

Frågor? – du är alltid varmt välkommen med frågor och funderingar! Maila oss på kansli@olandsgk.se eller ring 0485-272 00.

Vi på Ölands GK önskar en god fortsättning på det nya året och välkomna till en ny härligt spännande golfsäsong!