Rättelse

Tyvärr blev det en inkorrekt presentation gällande vinnaren av Kerstin och Eskil

Åkessons vandringspris 2022.

För att vara berättigad att delta i ovan nämnda pris skall man ha fyllt 70 år eller fylla  70 år under gällande år. Partner till person som uppnått 70+ har rätt att deltaga men inte tävla om Kerstin och Eskil Åkessons vpr.

Tävlingsledningen har i år missat ovanstående regel och utsett Rosita Gustafsson som inte uppnått 70 år till årets vinnare.

Enligt ovanstående regel skall inteckningen istället tillfalla Anders Dahlqvist.

Samtal har förts med berörda parter som är införstådda med ovanstående ändring.

Under säsongen räknas de 8 bästa resultaten och där blev Rosita Gustafsson bästa spelaren och det resultatet ändras inte. Det som ändras är att Anders Dahlqvist är vinnare av Kerstin och Eskil Åkessons vandringspris 2022.

Tävlingsledningen beklagar ovanstående ”fadäs” och skall försöka vara mera noggrann

i framtiden.

Tävlingsledningen/seniorkommittén 70+/gm Pär Lindén