Träna

Håkan Fransson är en uppskattad pro på Ölands Golfklubb. Hans motto är att alla kan lära sig att spela golf och ha kul. Det bedrivs nybörjarkurser, gruppträningar och enskilda lektioner under hela säsongen.

Vår Pro!

Vår mångårige och mycket erfarna Pro Håkan Fransson har golfträning året runt i sin studio. Håkan jobbar med individuella träningsprogram, nybörjarkurser, golfskolor för barn och utvecklingskurser för seniorer. Som klubbmakare bygger han nya klubbor eller uppdaterar dina gamla, fixar nya grepp och gör reparationer.

Tom Wishon och Orka är utvalda klubbmärken, skaften varierar. Vid alla lektioner och klubbutprovningar använder Håkan sig av Flightscope och 3D K-motion.

Håkan har PGA utbildning, TPI utbildning Level 1 och Junior 2, Clubfitterutbildning ref David Leet.

Enligt Håkans motto är att alla kan lära sig att spela golf och ha kul.

För bokning av kurser, golfresor, lektionsbokning och klubbutprovning kontakta Håkan på tel.nr 073-058 32 80

Gå gärna in och titta på www.golffransson.se